احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه
احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

این روزها

سلام

کمر هفته امروز میشکنه. هوراااااااا

همین یک ساعت پیش ممیزی شدم. خداروشکر خوب بود . 5s هم فک کنم بالاترین امتیاز رو گرفتم. بزن دست قشنگه رو یکشنبه که اومده بودن هی میخواستن ایراد بگیرن میدیدن همه چی سرجاشه و تمیزه. البته دست خالی هم نرفتن ولی در کل خیلی خوب بود. خودشونم تعجب کرده بودن از اینهمه پیشرفت. هه هه هه

عصرها که میرم خونه میشینم پای کارهای تولد. خیلی حالمو خوب میکنه با اینکه آخراش دیگه خیلی خسته میشم و دلم میخواد فقط دراز بکشم ولی عجیییییییییییب بهم آرامش میده. تازه کلی ایده به ذهنم رسیده واسه تزیین اتاق دخملی که بعد تولد اجراشون میکنم. خدایا شکرت

روابطمون هم فعلا خوبه خداروشکر. البته دیروز داشتم از کوره در میرفتم ولی سریع جلوی خودمو گرفتم و چشمامو بستم

انقدر یکی دو ماه اخیر تنش داشتم که دیگه توانی برام نمونده. میخوام یه کم به دل بیچارم برسم بلکه حالش خوب شه

پنج شنبه عروسی یکی از همکارامه که البته روابطمون نزدیکه. قراره با چندتا از بچه ها با هم بریم. حس میکنم خوش میگذره و کلی میخندیدم و البته میرقصیم. امیدوارم خوشبخت باشن همیشه

هنوز واسه لباس خودم برای تولد کاری نکردم. استرسشو دارم ولی وقت نمیکنم برم دنبالش.

استند اسم و کیکش رو سفارش دادم. یه روز هم تو هفته بعد میخوام با همسر برم ظرفای یکبار مصرف و بگیرم. نمیخوام همه چی بمونه برای روزای آخر.

تا حالا واسش مراسم خاصی نگرفتم نه واسه تولدش نه دندونی نه هیچی فقط تولد یکسالگیش بود که خیلی ساده بود . دلم میخواد همه چی خوب برگزار بشه. واسه یه سری از خریدا هم باید منتظر باشم حقوق بگیرم بعد

امروز صبح که داشتیم میومدیم شرکت، تو مسیر طلوع آفتاب رو میدیدیم. فوق العاده بود.به خودم گفتم خدایی که انقدر زیباست و توانا، حتما حواسش به تو هست. انقدر غصه نخور فقط از این لحظه ای که توش هستی لذت ببر. ضبط ماشین هم داشت سی سالگی احسان جان رو پخش میکرد دلم نمیخواست این مسیر تموم بشه و برسم شرکت. دلم میخواست این جاده رو برم و برم و برم . چشمامو ببندم و ذهنمو از همه چی خالی کنم ولی خب رسیدیم و مجبور شدم پیاده شم ولی همون چند دقیقه هم انقدر تآثیر گذار بود که تا الان که ساعت یک ظهره هنوز حالم خوبه.

خدای مهربونم شکرت بخاطر همه نعمتات. دوست دارم

روزتون خوووووووووووووووووووش



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.