احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه
احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی؟؟

من آدولف هیتلر هستم!

اما نه اون هیتلری که جنگ جهانی رو به راه انداخت، 

نه اون هیتلری که باعث مرگ هزاران نفر شد، راستش من نه طرفدار فاشیسم هستم، نه نازیسم.

من فقط همونم که یه شب به سرم زد فاتح قلب کسی بشم که همه دنیا می گفتن هیچ وقت نمی تونم این کار رو بکنم، ولی من با تموم قدرت شروع کردم، خوب هم پیش رفتم.

خیلی هم بهش نزدیک شدم، اما درست لحظه ای که خواستم تصاحبش کنم، 

اسیر سرما شدم، سرمای نگاهش، مثل هیتلر که اسیر سرمای زمستون شوروی شد!

سرمای نگاه کسی که دوسش داری با سرمای زمستون شوروی هیچ فرقی نداره، 

جفتش باعث میشه یه ارتش تلف بشه و یه جنگ جهانی رو ببازی...

می دونی اگه آدولف هیتلر اسیر سرمای وحشتناک شوروی نشده بود چه اتقافی می افتاد؟

اون می تونست کل دنیا رو بگیره!


# روزبه _معین

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 11:18

کجایی دوست جون؟ روزی چند بار میام اینجا

ای جان. دارم مینویسم

سلام چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 12:14

واااااااااااااااااااااااااای چه قدر دوست نازی دارم
ماشالله به این دوست هنرمند و دخترش
به شوهرت بگو...دوستم گفته قدر منو بدون ؛واقعا داشتنت لیاقت میخواد دختر
باور کن من الان دخترا رو میبینم دور وبرم،هزار جور ادا و اطوار دارن و هزار جور ولخرجی ،آخرش هم سرناسازگاری دارن و علاوه بر شوهرشون به قول خودشون یه پارتنر هم دارن،چون شوهره درکشون نمیکنه
ماشالله هم خوشگلی هم هنرمندی هم بیرون کار میکنی هم تو خونه کدبانویی، تکی تو دختر؛قدر خودت رو بدون

الهی قربونت برم. ممنون عزیزدلم. نظر لطفته. خودت خوبی که بقیه رو خوب میبینی
اینجوریام که میگی نیستم .ولی میدونم حق منی که حاضر بودم جونمو فداش کنم این نبودو نیست

سلام چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 11:08

کاش موفق میشد

کاش....
یه سری به ایمیلت بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.