احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه
احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

بی کس و تنها

سلام

اصلا کسی اینجا رو میخونه؟؟؟ آمار بازدید دارم ولی خاموشین چرا؟؟؟

جمعه عروسی دختر خالم بود. خیلی خوش گذشت البته اگه از یه سری مسائل و اعصاب خوردی های همیشگی فاکتور بگیرم. مادر و دختر انقدر رقصیدیم که هلاک شدیم. خخخخ

با همسر هم اصلا کاری نداشتم و ندارم. از یه هفته قبل عروسی شروع کرد به ساز مخالف زدن. به نظرت اگه نیام ناراحت میشی؟؟ نگاش میکنم چیزی نمیگم

دو روز مونده به عروسی ، میتونی با بابا اینا بری من نیام؟؟ آره میتونم برم دوست نداری نیا . دیگه هم بهت نمیگم که من تمام مراسم های شما رو میام و تا آخر مراسم هم میمونم و هی غر نمیزنم که پاشو بریم من میخوام بخوابم

صبح روز عروسی ، من چی بپوشم امشب ؟؟ مگه میخوای بیای؟؟ آره دیگه نیام؟؟؟؟ لباسشو آماده میکنم . تو دلم میگم بود و نبودت خیلی برام فرقی نداره دیگه. در هر صورت به من خوش میگذره

اومد . اما از قبل شام شروع کرد به زنگ زدن که شام خوردیم میریم؟ من خسته ام میخوام برم خونه بخوابم. چندبار زنگ زد. دلم اونجا بود . آخرش گفتم باشه دارم میام.

نه با فامیلا عکس گرفتم نه با عروس . مراسمشون خیلی خوب بود. ایشالا واقعا خوشبخت بشن نه مثل ما که هرکی از بیرون ما رو میبینه فک میکنه خوشبخت ترین زوج دنیاییم. انقدر که من ملاحظه میکنم. انقدر که هر وقت تو جمع واسه خودنمایی دروغ میگه من هیچی نمیگم ولی تو دلم آشوب میشه. مثل سه شنبه قبل که شام خونه داداشم بودیم. همه گفتن ما فردا تعطیلیم اون گفت ولی من باید برم سرکار اورهال داریم. خودمو با بچه ها سرگرم کردم که نگاهم بهش نیفته. فرداش بهش میگم چه دلیلی داشت دروغ بگی میگه به تو ربطی نداره. میخواستم مامانت گیر نده امروز ناهار بریم خونشون. چشام داشت در میومد. هیچی نگفتم فقط گفتم خیلی بی چشم و رویی

وقتی هست اصلا حالم خوب نیست. همش کاری میکنه حرفی میزنه که دلم میشکنه وقتی نیست همه وقتمو با دخترم میگذرونم با هم بازی میکنیم و صدای خنده هامون خونه رو پر میکنه.تو دلم از خدا براش شادی و خوشبختی میخوام. چقدر دوسش دارم چقدر مهربونه چقدر حس خوشبختی میکنم وقتی با اون لبای کوچولوش منو میبوسه و واسم ناز میکنه. خدایا خودت پشت و پناهش باش.

جدیدا خیلی به جدایی فکر میکنم . اگه نباشه به زندگی من هیچ لطمه ای نمیخوره ولی زندگی دخترم ویران میشه . چه دو راهی وحشتناکی

با خودم میگم شاید درست بشه ولی این خانه از پای بست ویران است

این مرد آدم زندگی مشترک نیست

این مرد خودخواهه

این مرد نمک نشناسه

این مرد دروغگوه

این مرد پرخاشگره

این مرد تمام حس و انرژی منو از بین برده

کاش میتونستم چند سال بعد رو ببینم. کاش

همش میخوام کاری کنم که حالم خوب بشه ولی نمیشه

تا اون درست نشه حال من درست نمیشه

میخوام یه روزی که حالش خوبه جدی باهاش حرف بزنم

بهش بگم یه فرصت بهت میدم که خودتو اصلاح کنی

اگه بازم به رفتارات ادامه دادی

اول از همه با شوهرخالت صحبت میکنم. چون پدرش که اصلا کاری به کار بچه هاش نداره و اصلا نمیدونه بچه هاش چه جوری بزرگ شدن

بعدشم مهریه مو میذارم اجرا

آخرشم ثابت میکنم تو صلاحیت نگهداری از بچه رو  نداری و بچه رو ازت میگیرم

همونجوری که دست خالی اومدی جلو

دست خالی هم از این زندگی میری

من نباشم تو هیچی نداری

ببینم میخوای چه جوری زندگی کنی

شاید به خودش بیاد شاید دست از دختر بازی برداره شاید دست از قرص خوردن برداره شاید دیگه سر بچه داد نزنه شاید دیگه بهم بی احترامی نکنه و هر حرفی که از دهنش درمیاد بهم نگه شاید دیگه دروغ نگه

شاید


نظرات 3 + ارسال نظر
پری یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 12:12 http://shahpari-a.blogsky.com/

بیا و رهاش کن .... طلاق نه .... رهاش کن ..

بگذر .. خیال کن همخونته .... باور کن برا یخودت و دختری وبودنش بهتر از نبودنشه ... بهش بی تفاوت باش ... نبینش .. میدونم سخته ..ولی شدنیه . من تونستم ... تا حد زیادی . تو هم میتونی ...

یه مدت اینکارو میکردم ولی خودش نمیذاره. وقتایی که حالش خوبه مدام دور و برم میپلکه مدام محبت میکنه . نمیدونه دیگه حسی بهش ندارم. باورش برای خودمم سخته

علی یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 11:52 http://eshqh.blogsky.com/

سلام
متاسفم بابت این رفتار کسی که همسر می نامی
آرزوی روزهای خوب و خوش دارم
به روز بودی آمدم
شاید شما هم بیایی و از نظرت استفاده کنم
بهروز باشی

سلام ممنون از آرزوهاتون
سر فرصت حتما میام

امیر یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 11:45 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
خسته نباشید.من غالبا میخونم.
شاید اگر کمی در خودتان تغییر ایجاد کنید بهتر باشه.ایشون هم تغییر میکنه.

سلام
چند وقتیه که خیلی تغییر کردم و البته از این بابت هم ناراحته که چرا مثل سابق هربار که اشتباه میکنه نمیبخشمش. الان سنگ شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.