احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه
احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

احساسات در لحظه تغییر میکنند ولی عقاید نه

برای دخترکم

جان شیرینم!

مهربان خوش قلبم!

میدانم روزی بزرگ میشوی روزی میرسد که از رفتارت و نوع نگاهت و آتش درونت میفهمم که عاشق شده ای!

میدانم آنروز شرم و حیای دخترانه ات مانع از این میشود که بیای و در چشمهایم نگاه کنی و بگویی مامان من عاشق شده ام.

بدان که من آنروز برخلاف مادرم و مادرش و مادرانشان هرگز شماتت نخواهم کرد

من آنروز به تو خواهم گفت کار زن عاشقی است، کار زن مهر ورزیدن و مهر بخشیدن است

ولی آنروز به تو خواهم گفت عاشق شدن بد نیست ، عاشق آدم بد شدن بد است!!!

اگر به مادرت نرفته باشی و دختر حرف گوش کنی باشی ، این یک جمله تمام زندگیت را نجات خواهد داد!

باور کن راست میگویم

کاش کسی بود که وقتی همسن تو بودم فقط همین یک جمله را به من میگفت.

کاش همیشه و همه جا ما را از جنس مخالف نمیترساندند که چه دیو وحشتناکی است و باید از آن دوری کرد!

کاش به ما میگفتند وقتی عاشق شدی تمام دل و دینت را نباز، وقتی عاشق شدی یک تکه از وجودت را برای خودت نگهدار، وقتی عاشق شدی از عشقت بت نساز او هم مثل تو یک انسان است و جایزالخطا

او هم ممکن است روزی از تو سیر شود و تنهایت بگذارد

برای آنروز آماده ای ؟

یا نه تمام هستی ات را در این عشق باخته ای؟

آنوقت است که تمام باورهایت رنگ میبازند

تو میمانی و یک تو که اصلاً نمیشناسیش

حال میخواهی با این جسم و جان خالی چه کنی؟؟


مطمئنم تو حرف گوش کن تر از منی

ولی آیا باور میکنی اگر برایت از خودم بگویم؟؟؟؟؟


ارداتمندت_ مادرت 95.11.20



نظرات 1 + ارسال نظر
سلام پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 15:48

امیدوارم پرنسس زیبای ما خوشبخت بشه، مردی شایسته و نیک عاشقش بشه، براش همیشه دعاهای خوشگل بکن، دعای مادر معجزه میکنه

ممنونم عزیزدلم. نفر اوله تو همه دعاهام. خدا حافظ همه بچه ها باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.